Llengua
English
Español (España)
Français (Canada)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 15 No 2 (2022)
Vol. 15 No 2 (2022)
Comprendre les pràctiques plurilingües i de socialització de l'alumnat divers per a la transformació i la inclusió educativa
Editor especial
Nota de les editores: Comprendre les pràctiques plurilingües i de socialització de l'alumnat divers per a la transformació i la inclusió educativa
Julia Llompart Esbert, Claudia Vallejo
PDF (ES)
Autors Convidats
Aproximació etnogràfica al procés dinclusió dalumnat immigrant en un centre educatiu
Henar Rodríguez Navarro, Francisco Javier Gómez Gonzalez, Mariano Rubia Avi, Jairo Rodríguez Medina
PDF (ES)
Articles
Més enllà dels límits escolars: aprenentatges lingüístics de l’alumnat d’origen immigrant
Charo Reyes
PDF (ES)
“Soc massa bo”: Pràctiques plurilingües i de pluriliteracitat empoderadores en un programa extraescolar
Claudia Vallejo Rubinstein
PDF
“Mare, escriguem-ho tot”. Els textos identitaris com a facilitadors de la literacitat plurilingüe
Gloria Torralba, Anna Marzà
PDF (ES)
Ressenyes
Ressenya. Border Thinking: Latinx Youth Decolonizing Citizenship, by Andrea Dyrness and Enrique Sepúlveda III
Cèlia Pratginestós
PDF (EN)
Entrevistes
Desafiaments i possibilitats per construir una escola lingüísticament i culturalment inclusiva: una conversa entre Luci Nussbaum i Siham Lech-Hab
Julia Llompart Esbert, Luci Nussbaum Capdevila, Siham Lech-Hab
PDF
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual