Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Propers articles
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Avisos
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 33 (2017)
No 33 (2017)
Juny
Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM : claus metodològiques i reptes
Jordi Domenech Casal
PDF
Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes
Iván Marchán Carvajal, Laia Palou, Pere Royo, Jordi Domenech Casal
PDF
Els gèneres de comunicació científica i el laboratori com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes
José Luis Touron, Quique Vergara, Albert Arcas, Marcel Costa
PDF
De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Zulema Josa, Esther Pintó, Carles Serra, Jaume Feliu
PDF
Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Jordi Villar, Sílvia Zurita, Francesc Giménez
PDF
La conjectura i la planificació : $b aprenentatge de les matemàtiques mitjançant projectes
Sílvia Margelí, Sílvia Perpinyà, Marisa Monsergas, Manel Sol, Salvador Chiva
PDF
Espai, context i creativitat : $b aprenentatge de les matemàtiques
Montserrat Planella, Santi Vilches, Jordi Font, Roger Grau, Maite Gorriz
PDF
Context, Entorn i Servei : l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat
Miriam Redondo, Neus Ruiz, Sara Sánchez, Rosa Solé, Jordi Calvet, Marta Caño
PDF
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual