Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM : claus metodològiques i reptes
Resum
El desenvolupament competencial de les àrees científiques ha trobat en l'Aprenentatge Basat en Projectes un espai didàctic candidat. El treball coordinat des de les diverses disciplines (Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) permet aprendre tot instrumentalitzantels aprenentatges cap a un objectiu amb un sentit en el món real. El desplegament de la proposta ABP és una oportunitat, però és complex i s'enfronta a concepcions errònies sobre la metodologia i dificultats pràctiques en l'aplicació. Hem organitzat unes jornades per ajudar el professorat de secundària en el desenvolupament de propostes ABP d'àmbit STEM, #stemabp. En aquest article presentem el recull de materials que n'han resultat i proposem alguns eixos metodològics a considerar en l'ABP-STEM.Paraules clau
ABP, CTEM, Currículum, CompetènciesPublicades
01-06-2017
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2017 Jordi Domenech Casal
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.