De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes

Autors/ores

  • Zulema Josa Institut Príncep de Girona (Barcelona, Catalunya)
  • Esther Pintó Institut Torre Vicens (Lleida, Catalunya)
  • Carles Serra Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)
  • Jaume Feliu Institut Salas i Xandri (Sant Quirze del Vallès, Catalunya)

Resum

Les activitats de construcció i disseny permeten orientar l'ensenyament de la Tecnologia cap a espais metodològics més contextualitzats que permeten el desenvolupament d'habilitats de planificació i gestió de projectes. L'Aprenentatge Basat en Projectes proposa per a aquest tipus d'activitats un marc de gestió d'aula i avaluació útil per a l'aprenentatge. En aquest article, es presenten quatre projectes aplicats en aules de secundària en els que els alumnes planifiquen i desenvolupen diversos projectes relacionats amb diversos materialsi tècniques (fusta, electrònica) i es discuteixen aspectes metodològics clau per al seu desenvolupament.

Paraules clau

Tecnologia, ABP, Disseny, Producte

Publicades

01-06-2017

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.