De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Resum
Les activitats de construcció i disseny permeten orientar l'ensenyament de la Tecnologia cap a espais metodològics més contextualitzats que permeten el desenvolupament d'habilitats de planificació i gestió de projectes. L'Aprenentatge Basat en Projectes proposa per a aquest tipus d'activitats un marc de gestió d'aula i avaluació útil per a l'aprenentatge. En aquest article, es presenten quatre projectes aplicats en aules de secundària en els que els alumnes planifiquen i desenvolupen diversos projectes relacionats amb diversos materialsi tècniques (fusta, electrònica) i es discuteixen aspectes metodològics clau per al seu desenvolupament.Paraules clau
Tecnologia, ABP, Disseny, ProductePublicades
01-06-2017
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2017 Zulema Josa, Esther Pintó, Carles Serra, Jaume Feliu
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.