Context, Entorn i Servei : l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat

Autors/ores

  • Miriam Redondo Institut Quatre Cantons (Barcelona, Catalunya)
  • Neus Ruiz Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)
  • Sara Sánchez Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)
  • Rosa Solé Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)
  • Jordi Calvet Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
  • Marta Caño Institut de Cornellà (Cornellà, Catalunya)

Resum

El treball en contextos rellevants que proposa l'Aprenentatge Basat en Projectes, implica que, a més dels continguts científics, el projecte recluti continguts d'altres matèries. Aquesta interdisciplinarietat té una gestió complexa que, d'altra banda, permet projectes més connectats al món real. En aquest article, es descriuen 5 projectes de diferents àmbits de la ciència (astronomia, diversitat biològica, genètica, histologia) que s'han desenvolupat de forma interdisciplinària en funció de les necessitats i oportunitats didàctiques de diversoscontextos, incloent museus, criminologia, gestió d'espais urbans i col·laboració amb institucions externes.

Paraules clau

ABP, Interdisciplinarietat, Context, APS

Publicades

01-06-2017

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.