Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Propers articles
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Avisos
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 39 (2020)
No 39 (2020)
Gener
Experiències didàctiques i treballs pràctics
Sistematitzant l’aprenentatge d’habilitats argumentatives. El debat virtual a Secundària, una eina didàctica i inclusiva
Laura Ganzer Justicia
PDF
Proposta didàctica per a l’anàlisi de fosfats en aigües
Angels Olivella Costa, Liliu Martínez, Maya Morales, Salma Talhi
PDF
Lleis dels gasos i submarinisme: Proposta didàctica per a l’estudi de la Llei de Boyle-Mariotte a partir de la investigació i l’aplicació al submarinisme
Núria Sempere Serrano
PDF
Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències
Fem el que diem que fem? aula de ciències amb perspectiva de gènere
Elena Ramis Pérez, Carolina Pipitone
PDF
Ciència oberta al món
L’educació per al nou paradigma energètic i climàtic
Carles Riba Romeva, Jordi Pujol Soler
PDF
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual