Llengua
English
Español (España)
Français (Canada)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 9 No 3 (2016)
Vol. 9 No 3 (2016)
Agost/Setembre 2016
Nota dels Editors
Editors' Notes
Melinda Dooly, Emilee Moore
PDF (EN)
Autors Convidats
Reflexivity on stories of conflict among Latin American teenage school girls in a multicultural school in Madrid
Adriana Patiño
PDF (EN)
Articles
L’accord du verbe en nombre à l’écrit chez des élèves de la fin de l'élémentaire en Ontario français: Une étude de cas
Joël Thibeault, Carole Fleuret
PDF (FR)
Estudio de las creencias de una futura maestra sobre la construcción del repertorio lingüístico a través de narrativas multimodales
Míriam Cabré Rocafort
PDF (ES)
Correcciones en lengua: modos de intervención docente en los textos escritos por los alumnos
Stella Maris Tapia
PDF (ES)
Ressenyes
Ressenya. Le débat interprétatif dans l’enseignement du français, por Ana Dias-Chiaruttini (2015), Peter Lang.
Felipe Munita
PDF (ES)
Entrevistes
An interview with Paul Seedhouse on Video Enhanced Observation (VEO): A New Tool for Teacher Training, Professional Development and Classroom Research
Jaume Batlle Rodríguez
PDF (EN)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual