Llengua
English
Español (España)
Français (Canada)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 16 No 1 (2023)
Vol. 16 No 1 (2023)
Taula de continguts
Nota dels Editors
Nota de l'editora
Emilee Moore
PDF
Autors Convidats
Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula
Julia Llompart-Esbert, Luci Nussbaum
PDF
Articles
La primera dècada del pla Portugal com a eina d'inclusió educativa en La Raya extremenya
Fernando Claver-Gasco, Yolanda Deocano-Ruiz
PDF (ES)
Joc i processos lectors de l’alumnat de secundària de zones de necessitat de transformació social
Ana Manzano-León, José M. Rodríguez-Ferrer, Rocío Collado-Soler
PDF (ES)
Percepcions sobre l'ansietat comunicativa cap a l'anglès a la Comunitat Autònoma Basca
Alaitz Santos
PDF (ES)
Ressenyes
Resenya. English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions
Amir Ghorbanpour
PDF (EN)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual