Editor's note
Abstract
We present a new issue of BJTLLL. In this volume, invited authors Júlia Llompart and Luci Nussbaum present their article, “Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula”. The issue also includes a contribution by Fernando Claver Gasco and Yolanda Deocano Ruiz, “La primera década del plan Portugal como herramienta de inclusión educativa en La Raya extremeña”. Ana Manzano-León, José M. Rodríguez-Ferrer and Rocío Collado-Soler then present “Juego y procesos lectores del alumnado de secundaria de zonas de necesidad de transformación social” and Alaitz Santos writes on “Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca”. Finally, the issue includes a review by Amir Ghorbanpour of English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions (ed. Ewa Domagała-Zyśk, Nuzha Moritz, and Anna Podlewska).
Published
How to Cite
Downloads
Copyright (c) 2023 Emilee Moore

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.