Llengua
English
Español (España)
Français (Canada)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 15 No 4 (2022)
Vol. 15 No 4 (2022)
L'ensenyament de L1 a la República Txeca, tendències i reptes
Nota dels Editors
Nota de l’editora: L'ensenyament de L1 a la República Txeca, tendències i reptes
Ivana Hurytová
PDF (EN)
Autors Convidats
El perill de desempallegar-se del contingut en l'ensenyament de la gramàtica: un exemple en txec
Stanislav Štěpáník
PDF (EN)
Articles
Teories subjectives dels professors txecs sobre l'ensenyament de la gramàtica
Ivana Hurytová
PDF (EN)
Canvis en els objectius pedagògics de l'ensenyament de la llengua materna per a alumnes amb discapacitats visuals a la República Txeca
Klara Eliaskova
PDF (EN)
Entrevistes
Entrevista amb Ondřej Hník: “Per a l'escola d'avui no puc imaginar res més que una educació literària innovadora”
Michal Schuster
PDF (EN)
Ressenyes (fora de monogràfic)
Resenya. Proyecto lingüístico de centro. Cómo abordar la mejora de las habilidades comunicativas desde la institución escolar, per Santiago Fabrigat Barrios
Jordi Pérez Badenes
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual