Llengua
English
Español (España)
Français (Canada)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 14 No 3 (2021)
Vol. 14 No 3 (2021)
Oportunitats i desafiaments per a l'alfabetització mediàtica informacional
Nota dels Editors
Nota de l’editor: Oportunitats i desafiaments per a l'alfabetització mediàtica informacional
Andrea De-Santis
PDF (ES)
Autors Convidats
Interacció lúdica: cap a l’educació en mitjans. Revisió sistemàtica de literatura científica
Angel Torres-Toukoumidis, Isidro Marín-Gutiérrez, Andrea De-Santis
PDF (ES)
Articles
Interculturalitat i TIC en els postgraus d'educació a l'Equador
Fanny Tubay
PDF (ES)
L’engatjament de participants en MOOC (Massive Open Online Courses): Anàlisi de el disseny instruccional i elements alternatius
Bárbara Castillo-Abdul, Mónica Bonilla-del-Río, Sabina Civila
PDF (ES)
Traspassar les pantalles: la interacció per l’aprenentatge en entorns virtuals
Silvia Andrea Cristian Ladaga
PDF (EN)
Ressenyes
Ressenya. Casos ejemplares de comunicación: Comentarios y actividades para crecer hacia dentro, por Xavier Laborda Gil
Paulina Guajardo figueroa
PDF (ES)
Entrevistes
L'alfabetització mediàtica i informacional: ingerència i perspectiva a Amèrica Llatina. Entrevista amb Guillermo Orozco, investigador en comunicació
Erika Lucia Gonzalez-Carrion
PDF (ES)
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual