Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Language
Català
Español (España)
Français (Canada)
Register
Login
Open Menu
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Indexing
Statistics
Privacy Statement
Contact
Send your article
Register
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 3 (2016)
Vol. 9 No. 3 (2016)
August/September 2016
Editors' Note
Editors' Notes
Melinda Dooly, Emilee Moore
PDF
Invited Authors
Reflexivity on stories of conflict among Latin American teenage school girls in a multicultural school in Madrid
Adriana Patiño
PDF
Articles
L’accord du verbe en nombre à l’écrit chez des élèves de la fin de l'élémentaire en Ontario français: Une étude de cas
Joël Thibeault, Carole Fleuret
PDF (FR)
Estudio de las creencias de una futura maestra sobre la construcción del repertorio lingüístico a través de narrativas multimodales
Míriam Cabré Rocafort
PDF (ES)
Correcciones en lengua: modos de intervención docente en los textos escritos por los alumnos
Stella Maris Tapia
PDF (ES)
Book Reviews
Book Review. Le débat interprétatif dans l’enseignement du français, por Ana Dias-Chiaruttini (2015), Peter Lang.
Felipe Munita
PDF (ES)
Interviews
An interview with Paul Seedhouse on Video Enhanced Observation (VEO): A New Tool for Teacher Training, Professional Development and Classroom Research
Jaume Batlle Rodríguez
PDF
Publisher
Indexing
Full list >>
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue