Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Language
Català
Español (España)
Français (Canada)
Register
Login
Open Menu
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Indexing
Statistics
Privacy Statement
Contact
Send your article
Register
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 2 (2018)
Vol. 11 No. 2 (2018)
May/June 2018: Special issue
Special Editor(s)
Editor's notes
Marta Alegría
PDF (ES)
Invited Authors
Acerca de las dificultades para aceptar que los niños piensan sobre lo escrito
Emilia Ferreiro
PDF (ES)
Articles
La representación del acento en escritores principiantes muy jóvenes
Paulina Soni Limón, Sofía A. Vernon
PDF (ES)
Producir textos en los inicios de la alfabetización: el impacto de diferentes enfoques pedagógicos en la expresión evaluativa
Gabriela Zuccalá, Ana Sandbank
PDF (ES)
The impact of a writing programme on reading acquisition of at-risk first grade children
Liliana Salvador, Margarida Alves Martins
PDF
Book Reviews
The Mind on Paper: Reading, Consciousness and Rationality, por David Olson
Celia Zamudio Mesa
PDF (ES)
Interviews
Alfabetización inicial desde una perspectiva constructivista psicogenética. Una entrevista con Delia Lerner y Mirta Castedo
Marta Alegría, Tatiana Cisternas
PDF (ES)
Publisher
Indexing
Full list >>
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue