Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Propers articles
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Avisos
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 44 (2022)
No 44 (2022)
Juny
Experiències didàctiques i treballs pràctics
Espai de ciències: projecte d’un espai d'aprenentatge científic a educació infantil
Julià Hinojosa Lobato, Gemma Ferrer
PDF
Animacions en stop-motion: una oportunitat per aprofundir en el model cineticomolecular de la matèria.
Elisabet Barbero Camps
PDF
Modelitzem la transferència, degradació i conservació de l’energia amb gots d’aigua i una safata
Víctor López, Òscar López
PDF
Pràctica sobre el soroll utilitzant una app d'un sonòmetre
JOSE FENOLLAR MONCHO
PDF
Un Club de lectura crítica i col·laborativa com a vehicle per a la reflexió sobre l'educació STEM amb professorat d'Astúries
Iván Diego Rodríguez, María Yolanda Álvarez Granda
PDF
PDF (ES)
Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències
Anàlisi de textos argumentatius sobre el cicle de l'aigua: ús del coneixement científic en el posicionament d'una controvèrsia sòcio-científica
Elena Gayán Rico, Cristina Pardo Camacho
PDF
L’ús dels models moleculars per a l’aprenentatge de la formulació química inorgànica: una prova pilot a secundària
Bartolome Piza Mir
PDF
Perspectives, Metodologies i Tecnologies en el desplegament de l'educació STEM
Digna Couso, Jordi Domènech Casal , Cristina Simarro Rodríguez, Víctor López Simó , Carme Grimalt-Àlvaro
PDF
PDF (ES)
El Racó STEAM
STEMtools: una proposta per a planificar el desplegament STEM a l’escola
Anna Albalat, Eva Mateo, Digna Couso, Jordi Domènech-Casal
PDF
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual