Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Trameses
    • Equip editorial
    • Indexació
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
    • Avisos
  • Fer una tramesa
  • Registrar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. No 41 (2020)

No 41 (2020)

Octubre

Experiències didàctiques i treballs pràctics

  • Covid19 i Scratch: Involucrant a l’alumnat en la modelització computacional de la propagació d’una epidèmia
    Joan Crusells, Víctor López
    • PDF
  • La Memòria Històrica en l’Ensenyament Científic Contextualitzat
    Pere Puig, Beatriz Cantero
    • PDF
  • Aprofita els 55 minuts! Una experiència de ciència ficció per promoure l’aprenentatge de les ciències durant l’estat de pandèmia
    Damià Vicens Xamena
    • PDF

Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències

  • El problema de la masculinització de la ciència a l’escola: causes i conseqüències
    Cristina Fernández
    • PDF
  • Explicant el que veus: Model interpretatiu de la llum per primària
    Julià Hinojosa Lobato
    • PDF

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Indexació

  • Logo ReDi

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 1699-6712 I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.