Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Propers articles
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Avisos
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 41 (2020)
No 41 (2020)
Octubre
Experiències didàctiques i treballs pràctics
Covid19 i Scratch: Involucrant a l’alumnat en la modelització computacional de la propagació d’una epidèmia
Joan Crusells, Víctor López
PDF
La Memòria Històrica en l’Ensenyament Científic Contextualitzat
Pere Puig, Beatriz Cantero
PDF
Aprofita els 55 minuts! Una experiència de ciència ficció per promoure l’aprenentatge de les ciències durant l’estat de pandèmia
Damià Vicens Xamena
PDF
Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències
El problema de la masculinització de la ciència a l’escola: causes i conseqüències
Cristina Fernández
PDF
Explicant el que veus: Model interpretatiu de la llum per primària
Julià Hinojosa Lobato
PDF
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual