Perspectives docents i investigadores sobre l’ensenyament de llengües estrangeres: Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño

Autors/ores

Resum

Begoña Bellés-Fortuño és professora titular del Departament d'Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I (UJI). Actualment, és directora de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) de la Universitat Jaume I. Recentment, també ha estat al capdavant de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital a Castelló. Va ser becària Morley a l’English Language Institute (ELI) de la Universitat de Michigan (Ann Arbor, EUA) el 2007, on va treballar junt amb l'equip MICASE. Els seus interessos de recerca se centren en l'Anàlisi del Discurs, i més concretament, en el discurs acadèmic tant escrit com parlat, així com en el discurs mèdic i les trobades de comunicació a l'entorn clínic. Ha coeditat el volum Teaching Language and Content in Multicultural and Multilingual Classrooms CLIL and EMI Approaches (Palgrave MacMillan, 2021). Entre les seues publicacions recents trobem Multimodality in medicine: How university medical students approach informative leaflets​ (2018) o Popular Science Articles vs Scientific Articles: A Tool for Medical Education (2016).

Paraules clau

Anàlisi del discurs, Docència, Investigació, Tractament Integrat de Llengua i Continguts (TILC), Internacionalització

Biografies de l'autor/a

Lucía Bellés-Calvera, Universitat de València

Lucía Bellés-Calvera és doctora per la Universitat Jaume I en Llengües modernes aplicades, literatura i traducció. Actualment, és professora ajudant doctora al departament de Filologia anglesa i alemanya de la Universitat de València, on forma part de l'institut de recerca IULMA i del grup de recerca GENTEXT. La seua investigació gira al voltant de l’anàlisi del discurs, l’aplicació de recursos tecnològics a l’aula i l’enfocament CLIL.

Ana Isabel Martínez-Hernández, Universitat Jaume I

Ana-Isabel Martínez-Hernández és doctora en Llengües aplicades, literatura i traducció per la Universitat Jaume I on, ara per ara, és docent de llengua anglesa per a futurs traductors i intèrprets. Així mateix, forma part del grup de recerca GENTT i de l’institut de recerca IULMA. La seua recerca se centra en les TIC i les necessitats especials a l’aula d’anglés com a llengua estrangera.

Publicades

25-10-2023

Com citar

Bellés-Calvera, L., & Martínez-Hernández, A. I. (2023). Perspectives docents i investigadores sobre l’ensenyament de llengües estrangeres: Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño. Bellaterra: Journal of Teaching and Learning Language and Literature, 16(3), e1145. https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.1145

Descàrregues