Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Propers articles
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Avisos
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 30 (2015)
No 30 (2015)
Desembre
Experiències didàctiques i treballs pràctics
“MasterChef Junior”, un context rellevant per a aprendre sobre el regne vegetal a 1r d'ESO
Emma Cardona Roca, Iván Marchán-Carvajal
PDF
Ciència i pseudociència : un curs obert miniop
Roser Canet, Marcel Costa, Jordi de Manuel
PDF
Un concurs Joc de Vries per treballar la Taula Periòdica
Sara Fabregat Fabregat, Llorenç Monferrer Pons
PDF
Protocol TestingScienceSkills: una eina senzilla per dissenyar preguntes d'examen per a l'avaluació de les habilitats científiques de l'alumnat
Elisa Goytia, Isabel Besson, Jordi Domènech-Casal
PDF
Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències
Les Jornades de controvèrsia sòcio-científica i recerca i innovació responsables: ciències per a qüestionar i canviar el món. Pensar, comprendre, decidir
Jordi Domènech-Casal, Sílvia Lope
PDF
Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats
Jordi Domènech-Casal, Iván Marchán-Carvajal, Quique Vergara
PDF
Les controvèrsies sòcio-científiques com a contextos d'aprenentatge i comunicació a l'aula. Anàlisi de crítica de la informació i habilitats comunicatives
Laura Farró, Sílvia Lope, Anna Marbà, Begonya Oliveras
PDF
Els projectes Europeus Engaging Science, Xplore Health, RRI Tools i Scientix. Finestres a la formació i la participació en comunitats docents per al treball amb Controvèrsies i Recerca i Innovació Responsables
Sílvia Alcaraz-Domínguez, Mario Barajas, Rosina Malagrida, Francisco Pérez
PDF
Aprofundim en la ciència
Materials ultralleugers: la importància de l’estructura tridimensional
David Ferrer Sánchez
PDF
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual