Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Propers articles
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Avisos
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 47 (2024)
No 47 (2024)
Jordi Domènech i la didàctica de les ciències
Editorial
Editorial del número especial "Jordi Domènech i la didàctica de les ciències"
Digna Couso Lagarón, Víctor López Simó, Maria Navarro Palà , María Isabel Hernández Rodríguez, Anna Garrido Espeja, Carme Grimalt-Àlvaro, Cristina Simarro Rodríguez, Èlia Tena Gallego
PDF
Articles
En Jordi i el grup LIEC, una convicció compartida.
Anna Marbà Tallada, Conxita Márquez Bargalló, Neus Sanmartí Puig, Mercè Izquierdo Aymerich
PDF
En Jordi, un més en el dia a dia del grup de treball de professorat de ciències Eduwikilab
Jesús Gasco Díaz, Javier Losarcos Rengel, Guillem Municio Samon, Pere Royo Urgellès, Eulàlia Serrano Alcaraz
PDF
De consumir a viure la ciència: un canvi en la mirada didàctica a l’aula de Física i Química
Laura Arévalo Domingo, Maira Cano-Colino, David Corrons Usón, Núria Domènech, Aránzazu García Larrosa, Núria Janer Gual , Manel Juncà Ramon, Adrià López Fernández, Alícia López Jornet, Miquel Padilla Muñoz, Daniel Parcerisas Brossa, Mercè Prieto Tapia, Dolors Ribera Vall, Caterina Solé Martín
PDF
Per la Justícia Global a les STEM, el què faci falta!
Felip Lorenzo Moreno, Oriol Guinart Berrueco
PDF
Esbossos del Jordi. Les nostres imatges, la seva imatge.
Eulàlia Serrano Alcaraz, Laura Espasa Besalú, Berta Peris Estany, Mireia Carreras Salinas, Inma Rivera Cotes, Anna Saperas Morón, Liliana Recuero Nogueras, Esther González de Vicente
PDF
L’aportació de Jordi Domènech a la formació continuada del professorat
Mireia Manresa Potrony, Begonya Oliveras Prat, Laura Santacruz Parrilla
PDF
Betacamp, mon camarade. Una proposta d’aprenentatge entre docents.
Equip impulsor Betacamp
PDF
Controvèrsies, contextos i interdisciplinarietat en la formació inicial de docents
Beatriz Cantero Riveros, Neus González Monfort
PDF
L’Institut Marta Estrada: l’experiència compartida d’iniciar un projecte educatiu
Isabel Llorente Gutiérrez, Marta Rotllan Font, Neus Ruiz España
PDF
Els inicis del programa d’innovació STEAMcat i la contribució del Jordi Domènech al seu disseny.
Ana Albalat Martínez, Eva Mateo Puig
PDF
Contextualització pel desenvolupament de pràctiques científiques
Lucía Fernández Rodríguez, Maria Rut Jiménez Liso, Ángel Blanco López
PDF
PDF (ES)
Traçant camins educatius: El llegat del Jordi en la transformació de l'ensenyament de les ciències a Xile.
Sylvia Moraga Toledo, Fabianna Otárola Benavides, Jessica Soto Martínez, Pía Astudillo Leiva
PDF
PDF (ES)
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual