Aplicació a l'aula de secundària de la proposta didàctica de 'La gramática' d'unitats no gramaticals: el paràgraf i el text'.
Resum
L'objectiu d'aquest article és presentar l'experiència d´aula resultant a partir de la proposta didàctica "La 'gramàtica' d'unitats no gramaticals: el paràgraf i el text". Aquest article analitza com l'autora busca treballar a les aules de secundària el concepte d'estructura informativa per millorar les habilitats escrites. Es divideix la proposta en un apartat dedicat a la presentació del concepte teòric i la proposta didàctica. Aquest article reflecteix, mitjançant l'experiència a l'aula, si s'ha aconseguit l'objectiu de millorar la competència escrita mitjançant aspectes concrets de la gramàtica de l'espanyol prenent com a base el concepte teòric de l'estructura informativa de l'oració.
Paraules clau
estructura informativa, text, paràgraf, organització discursiva, conjuncions, partícules discursives, anàfores nominals, experiència d'aulaPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2023 Irene Calvo de Santisteban

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.