Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Propers articles
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Trameses
    • Equip editorial
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
    • Avisos
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. No 34 (2017)

No 34 (2017)

Desembre

Experiències didàctiques i treballs pràctics

  • Per què a l’estiu fa calor?
    Virgina Larraz Rada, Florenci Pla Altisent
    • PDF
  • La geologia que ens envolta: contextualitzem
    Silvia Leiva Hevia
    • PDF
  • Organització gràfica dels càlculs en exercicis sobre dissolucions
    Joan Aliberas
    • PDF
  • Visualització del moviment harmònic simple aplicant les noves tecnologies
    Ernest Arnau Marco
    • PDF

Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències

  • Per a què estem a STEM? Un intent de definir l’alfabetització STEM per a tothom i amb valors.
    Digna Couso
    • PDF (CA)
    • PDF (ES)

El Racó STEAM

  • Design Thinking en STEAM
    Ana Albalat Martínez
    • PDF

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Logo DOAJ
  • ERIH PLUS

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 1699-6712 I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.