Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Propers articles
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Avisos
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 24 (2013)
No 24 (2013)
Març
Editorial
Editorial
Equip de redacció
PDF
Experiències didàctiques i treballs pràctics
Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària
Raquel Rios Font, Roser Pintó Casulleras
PDF
“La mort de Teddy” : una experiència per a gaudir i aprendre
Raúl Oswaldo Senra Jiménez, Esther Martínez Jiménez
PDF
Els cucs de terra, uns hortolans a l’aula
Núria Cardet, Manel Ibáñez
PDF
Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d'indagació a l'aula com a metàfora de la ciència
Jordi Domènech Casal
PDF
Construint la visió sistèmica del cos humà a partir de la lectura crítica d’una controvèrsia socio-científica
Ana Maria Domènech, Conxita Màrquez
PDF
Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències
Opinió del professorat sobre la utilització de l’aula digital a les classes de Ciències de secundària. Projecte ADIGIC
Carme Grimalt-Álvaro, Roser Pintó Casulleras
PDF
La competència d'ús de proves científiques : quines dimensions es promouen a les activitats de l'aula de ciències?
Anna Garrido Espeja, Digna Couso Lagarón
PDF
Aprofundim en la ciència
Per què l’aigua calenta de vegades es congela més ràpidament que l’aigua freda?
Raquel Rios Font
PDF
La nostra vida professional
IX Congreso sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias
Comité Executiu
PDF
Valoració de l’avantprojecte de “Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa” (LOMCE)
Associació de professors de física i química
PDF
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual