La naturalesa històrica de l'art
Resum
En aquest article, examino alguns dels arguments oferts en contra de la definició històrica de l'art defensada per Levinson. Aquests arguments subratllen la impossibilitat de defensar una teoria d'aquest tipus un cop que prenem en consideració qüestions relacionades amb la identificació de l'art en altres cultures o mons possibles. Levinson ha intentat aclarir la seva posició alhora que ha proporcionat algunes respostes a aquestes crítiques que semblen convincents. No obstant això, com tracte d'argumentar al final de esteartículo, Levinson no pot donar compte d'un significat universal del concepte d '«art». Finalment, la seva teoria només funciona correctament quan l'apliquem a obres que ja pertanyen a la nostra història de l'art i que , conseqüentment, satisfan algunes de les consideracionesartísticas que històricament han constituït el significat d '«art» en la nostra cultura.Paraules clau
definició de l'art, consideracions artístiques, naturalesa de l'art, definició històrica, altres cultures, móns possibles, intensió i extensió del terme «art».Publicades
2007-07-07
Com citar
Alcaraz León, M. J. (2007). La naturalesa històrica de l’art. Enrahonar. An International Journal of Theoretical and Practical Reason, 38, 159–169. https://doi.org/10.5565/rev/enrahonar.336
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2007 María José Alcaraz León

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.