Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats

Autors/ores

  • Jordi Domènech-Casal Institut de Granollers Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals
  • Iván Marchán-Carvajal Institut Europa (L'Hospitalet de Llobregat)
  • Quique Vergara Escola Maristes Champagnat (Badalona)

Resum

Les controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) i la Recerca i Innovació Responsables són contexts candidats per a ubicar l’ensenyament de les ciències en conflictes rellevants. Es presenten diverses activitats d’aula al voltant de les pseudociències, l’educació pel desenvolupament i l’educació per a la salut, i es proposen eines i bastides didàctiques per acompanyar el treball a l’aula amb CSC.

Paraules clau

Controvèrsies, RRI, Pseudociències, Educació pel Desenvolupament, Assaig

Publicades

2016-01-07

Descàrregues