De la robòtica al pensament computacional

Autors/ores

  • Laura Serrats Gironella Escola Carme Auguet

Resum

La robòtica és un dels eixos centrals del PEC de l’Escola Carme Auguet, que vertebra les propostes curriculars de diferents àrees, a tots els nivells. Des de 2012, hem estat concretant una proposta pedagògica en aquest àmbit i aquest camí ens ha portat a passar de “fer robòtica” a “treballar el pensament computacional”.

Paraules clau

Robòtica, pensament computacional, currículum

Referències

Wing, J. (2006). Computacional Thinking. Communications of the ACM, 49(3), 33-35. doi: https://doi.org/10.1145/1118178.1118215

Lee, I. et alt. (2011). Computational Thinking for Youth in Practice. ACM Inroads, 2(1), 32-37. doi: https://doi.org/10.1145/1929887.1929902

Berry, M. (2014). Computational thinking in Primary Schools. Retrieved from: http://milesberry.net/2014/03/computational-thinking-in-primary-schools/

Csizmadia, A. et al. (2015). Computational thinking. A guide for teachers. UK: Computing at School. Retrieved from: https://community.computingatschool.org.uk/resources/2324/single

Publicades

2019-05-31

Descàrregues