Jugant amb Tsun Tzu

Guerra, cultura i propaganda

Autors/ores

  • Jose Antonio Moya Martínez Universidad Complutense de Madrid

Resum

A Tecnonacionalisme, guerra digital i videojocs a la Xina, Moreno, realitza una anàlisi sobre les implicacions memorístiques i geopolítiques del videojoc a la Xina, mitjançant una metodologia fonamentalment qualitativa i dividida en tres grans eixos (històric, geopolític-geoeconòmic i cultural).

Paraules clau

China, video jocs, tecnonacionalisme, guerra digital, adoctrinament

Referències

Moreno Cantano, A. C. (2021). Tecnonacionalismo, guerra digital y videojuegos en China. Ediciones Complutense

Sun Tzu (2016). El Arte de la guerra. Plutón Ediciones

Publicades

05-05-2022

Com citar

Moya Martínez, J. A. (2022). Jugant amb Tsun Tzu: Guerra, cultura i propaganda. Tiempo Devorado, 7(1), 93–97. https://doi.org/10.5565/rev/tdevorado.172

Descàrregues