Explorando las similitudes en los carteles de diseñadores internacionales:
Causas y recomendaciones para un diseño único
Resum
Aquest article investiga similituds en cartells de dissenyadors internacionals i recomana assolir dissenys únics. Estudia l'evolució històrica del disseny de cartells, explorant influències culturals, globalització i tecnologia com a factors. Amb anàlisi de cartells d'exposicions i entrevistes a dissenyadors, s'identifiquen similituds, patrons i factors que influeixen en aquestes semblances. Conclusions il·luminen raons de similitud i ofereixen solucions, abordant mètodes de disseny, coincidències i plagi. Recomanacions inspiren diversitat, desafien normes, aprofiten tecnologia, interaccionen amb comunitats de disseny i prioritzen comprensió contextual. Empoderant dissenyadors per crear cartells distintius i rellevants en paisatge de disseny interconnectat.
Paraules clau
Disseny de cartells, patrons de disseny, influències culturalsReferències
Armstrong, Helen. (2013). Digital design theory: Readings from the field. Princeton Architectural
Press. https://doi.org/10.1080/17547075.2017.1369737
Armstrong, Helen. (Ed.). (2009). Graphic design theory: Readings from the field. Princeton Architectural Press.
Carson, David. (2017). Designing for the moment: the power of poster art. Smithsonian Magazine. Retrieved from https://www.smithsonianmag.com/arts-culture/designing-for-the momen-the-power-of-poster-art-180964714/
Clifford, John. (2013). Graphic icons: Visionaries who shaped modern graphic design. Peachpit Pr. Encyclopædia Britannica, Inc. (2023). Poster. In Encyclopædia Britannica. https://www.britannica.com/topic/poster.
Homogenization in design: The danger of trends. (2020, February 4). In Notes on design. Retrieved from Sessions College: https://www.sessions.edu/notes-on-design/homogenization-in-design-the-danger-of-trends/.
Poster. (n.d.). In Google arts & culture. Retrieved from https://artsandculture.google.com/entity/
poster/m01n5jq?hl=en.
Richman-Abdou, Kelly. (2017, September 15). Vintage posters of the art nouveau movement from the turn of the century. Retrieved from My Modern Met: https://mymodernmet.com/art-nouveau-posters/.
Tej K. Bhatia. “Advertising in Rural India: Language, Marketing Communication, and Consumerism.” Journal of Asian Studies 61.1 (2000) <https://read.dukeupress.edu/journal-of-asian-studies/article-abstract/61/1/286/339205/Advertising-in-Rural-India-Language-Marketing>. https://doi.org/10.2307/2700258
Vivek Gautam and Lucienne Blessing. (2007, August 31). Cultural influences on the design process. Presented at the International Conference on Engineering Design, Iced’07.
Publicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2024 Raqee Najmuldeen

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.