Construïm un vaixell?
Resumen
Des del convenciment que les ciències s’han d’ensenyar a l’escola a partir de pràctiques experimentals, aquest estudi presenta un projecte realitzat amb alumnes de cinquè de primària del Col·legi Mare Janer amb l’objectiu que arribessin a comprendre el Principi d’Arquímedes d’una manera completament vivencial. A partir de la pregunta “construïm un vaixell?”, plantejada pel mestre, i mitjançant la realització prèvia de tot un seguit d’experiments, els alumnes han dissenyat i construït un vaixell capaç de transportar un estudiant.
Palabras clave
flotabilitat, Arquímedes, indagació, densitat, vaixell,Citas
Coll et al. (1993). El constructivismo en el aula. Barcelona: Graó.
Rocard, Y. (2007) Science Education Now: A New Pedagogy for the Future of Europe. Brussel·les: EESC European Economic and Social Committee. European Commission. Recuperat de: https://ec.europa.eu/research/science-society/document_library/pdf_06/report-rocard-on-science-education_en.pdf
Publicado
Descargas
Derechos de autor 2019 Florenci Pla Altisent

Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.