#WhiteMirrorProject, cap a la reflexió activa sobre el desenvolupament sostenible

Autores/as

  • Núria Domènech-Amador
  • Marc Martínez Gargallo

Resumen

El #WhiteMirrorProject, és un projecte per a reflexionar sobre el desenvolupament sostenible i tecnològic. L’alumnat comença analitzant diversos aspectes relacionats amb el medi ambient i la tecnologia. A partir d'aquesta anàlisi, fa una predicció de com aquests elements afectaran a la societat en el futur. Com a producte final d'aquest procés, l’alumnat grava un vídeo que reflecteix l'escenari de futur que ha imaginat, seguint el format de les sèries de televisió. El projecte s’ha realitzat en el marc de la matèria de Ciències per al Món Contemporani, de 1r de Batxillerat.

Palabras clave

desenvolupament sostenible, vídeo, educació científica, ciències per al món contemporani, medi ambient, tecnologia, futur, sèries de televisió,

Citas

Pipitone, C. (2013). Visión del profesorado sobre la implementación de una nueva asignatura: Ciencias para el mundo contemporáneo (Doctoral thesis). Universitat Autònoma de Barcelona, Barcelona.

Pipitone, C; Couso, D; Sanmartí, N. (2013). Diferentes maneras de entender una asignatura. IX Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciéncias. 2800-2805.

Acevedo Díaz, J. A. et. al. (2003). Papel de la educación CTS en una alfabetización científica y tecnológica para todas las persones. Enseñanza de las Ciencias, Vol. 2, 2, 80-111.

Publicado

2019-10-31

Descargas