#WhiteMirrorProject, cap a la reflexió activa sobre el desenvolupament sostenible
Resumen
El #WhiteMirrorProject, és un projecte per a reflexionar sobre el desenvolupament sostenible i tecnològic. L’alumnat comença analitzant diversos aspectes relacionats amb el medi ambient i la tecnologia. A partir d'aquesta anàlisi, fa una predicció de com aquests elements afectaran a la societat en el futur. Com a producte final d'aquest procés, l’alumnat grava un vídeo que reflecteix l'escenari de futur que ha imaginat, seguint el format de les sèries de televisió. El projecte s’ha realitzat en el marc de la matèria de Ciències per al Món Contemporani, de 1r de Batxillerat.
Palabras clave
desenvolupament sostenible, vídeo, educació científica, ciències per al món contemporani, medi ambient, tecnologia, futur, sèries de televisió,Citas
Pipitone, C. (2013). Visión del profesorado sobre la implementación de una nueva asignatura: Ciencias para el mundo contemporáneo (Doctoral thesis). Universitat Autònoma de Barcelona, Barcelona.
Pipitone, C; Couso, D; Sanmartí, N. (2013). Diferentes maneras de entender una asignatura. IX Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciéncias. 2800-2805.
Acevedo Díaz, J. A. et. al. (2003). Papel de la educación CTS en una alfabetización científica y tecnológica para todas las persones. Enseñanza de las Ciencias, Vol. 2, 2, 80-111.
Publicado
Descargas
Derechos de autor 2019 Núria Domènech-Amador, Marc Martínez Gargallo

Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.