Flipped Classroom al laboratori

Autors/ores

  • Jaume Molés Bort
  • Llorenç Monferrer Pons IES Professor Broch i Llop (Vila-real). Universitat Jaume I de Castelló

Resum

L'article presenta una experiència d'aprenentatge de la geologia mitjançant el treball en grups d'experts. Els alumnes han d'indagar i promoure el seu propi aprenentatge per a assolir un repte que se'ls proposa, i consensuar els criteris per els que avaluaran els seus propis resultats mitjançant rúbriques. L'activitat inclou aspectes artístics, TIC i matemàtics, i segueix un esquema similar al de les WebQuest. Els resultats de l'activitat es presenten juntament amb una enquesta realitzada entre l'alumnat participant.

Biografia de l'autor/a

Llorenç Monferrer Pons, IES Professor Broch i Llop (Vila-real). Universitat Jaume I de Castelló

 

Publicades

25-04-2014

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.