Educació científica humanitzada

Autors/ores

  • Ferah Özer Abant İzzet Baysal Üniversitesi (Turquia)
  • Anna Garrido Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)

Resum

L'article analitza els fonaments de la ciència a l'escola i les seves interrelacions amb el concepte de Naturalesa de les ciències mitjançant l'ús dels seus antecedents històrics i fent referència a la història de la ciència. A partir de l’explicació de relacions i conceptes, l'article descriu principalment com l'ensenyament de la ciència pot ser o hauria de ser més humanitzada per ser capaç d'ensenyar eficaçment als alumnes.

Publicades

2013-12-25

Com citar

Özer, F., & Garrido, A. (2013). Educació científica humanitzada. Ciències: Revista Del Professorat De ciències De Primària I Secundària, (26), 34–39. https://doi.org/10.5565/rev/ciencies.81

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.