Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes
Resum
L’Aprenentatge Basat en Projectes suposa una oportunitat per a l’ensenyament de les ciències, perquè inclou el paper del Context en l’aprenentatge, i la necessitat d’un aprenentatge actiu basat en la resolució de conflictes. Es proposen diverses experiències d’esquemes metodològics diversos (estudis de cas, indagació, controvèrsies) al voltant de les reaccions químiques, les mescles i dissolucions, la mitosi, la tectònica de plaques i la cinemàtica i la dinàmica) i se’n discuteix la seva utilitat en l’ensenyament de les Ciències.Paraules clau
Context, Estudis de cas, Cuina, Indagació, ABPPublicades
2017-06-01
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2017 Iván Marchán Carvajal, Laia Palou, Pere Royo, Jordi Domenech Casal

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.