Explicant el que veus: Model interpretatiu de la llum per primària
Resum
En aquest treball s’exposen de forma breu les bases d’un potent model interpretatiu de la llum amb una simplicitat que el fa utilitzable a nivell de primària però suficientment robust per a enfrontar-se amb ell a la quotidianitat d’un infant. El model s’ha posat en pràctica, a nivell de prova, en una escola de Barcelona amb bones expectativesParaules clau
model de llum, primària, física de partículesReferències
Couso, D. i Márquez, C. (2016). Què podem ensenyar i aprendre sobre la llum? Mapa de progrés per a l'aula. Guix. Elements d'acció educativa, 422, 14-19. Recuperat el 22 de juliol de 2019, de https://ddd.uab.cat/record/149985.
Driver, R. (1988). Un enfoque constructivista para el desarrollo del currículo en ciències. Enseñanza de las ciencias, 6 (2), 109-120.
Publicades
2020-10-23
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2020 Julià Hinojosa Lobato

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.