Explicant el que veus: Model interpretatiu de la llum per primària

Autors/ores

Resum

En aquest treball s’exposen de forma breu les bases d’un potent model interpretatiu de la llum amb una simplicitat que el fa utilitzable a nivell de primària però suficientment robust per a enfrontar-se amb ell a la quotidianitat d’un infant. El model s’ha posat en pràctica, a nivell de prova, en una escola de Barcelona amb bones expectatives

Paraules clau

model de llum, primària, física de partícules

Referències

Couso, D. i Márquez, C. (2016). Què podem ensenyar i aprendre sobre la llum? Mapa de progrés per a l'aula. Guix. Elements d'acció educativa, 422, 14-19. Recuperat el 22 de juliol de 2019, de https://ddd.uab.cat/record/149985.

Driver, R. (1988). Un enfoque constructivista para el desarrollo del currículo en ciències. Enseñanza de las ciencias, 6 (2), 109-120.

Publicades

2020-10-23

Descàrregues