Les concepcions de l’alumnat sobre la nutrició humana i com han evolucionat al llarg d’una Unitat Didàctica
Resum
La nutrició humana és un dels temes més essencials en l’Educació Secundària degut a la seva relació amb la salut humana. Des d’un punt de vista socioconstructivista, les concepcions alternatives de l’alumnat relacionades amb els fenòmens de la nutrició humana són molt importants perquè el procés d’ensenyament i aprenentatge s’ha de basar en la reconstrucció del coneixement a partir d’aquestes concepcions. Per aquest propòsit, s’ha dissenyat i implementat una Unitat Didàctica sobre la nutrició humana. En aquest treball, s’han analitzat i discutit en profunditat els resultats obtinguts abans, durant i després de la implementació al voltant de tres objectius principals: analitzar les connexions entre els processosinvolucrat en la nutrició humana, identificar les concepcions alternatives associades a aquestes connexions i estudiar la evolució de les concepcions alternatives després de la implementació.
Paraules clau
Nutrició humana, educació secundària, concepcions alternatives, model integrat, evolucióPublicades
2016-07-04
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2016 David Ferrer Sánchez, Roser Pintó Casulleras

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.