Molta pressió

Autors/ores

  • Raül Oswaldo Senra Jiménez IES Azorín (Petrer)
  • José María Díaz-Crespo Ramírez Escola Científic Avel·li Corma (Castelló)

Resum

Al Taller de ciència amb alumnes de 5 anys a la nostra escola, el nostre objectiu principal ha estat desenvolupar habilitats de pensament científiques en els xiquets i xiquetes, mit-jançant propostes i experiments senzills organitzats per sessions i que té un fil conductor: la pressió atmosfèrica. Al llarg de quasi tres mesos del nostre taller, hem abordat el mèto-de científic contant contes, acumulant informació i materials, emetent hipòtesis, aprenent de les nostres errades, creant fenòmens sorprenents i registrant allò que hem aprés en di-verses fitxes. I a més els xiquets s’ho han passat d’allò més bé i el cost econòmic és molt reduït, per la qual cosa animem a tots els docents d’aquesta etapa a que incorporen la ci-ència al seu horari setmanal.

Paraules clau

Educació Infantil, mètode científic, pressió atmosfèrica, Childhood Education, scientific method, atmospheric pressure

Publicades

02-06-2015

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.