Pràctiques mudes, congressos científics, seminaris de recerca i altres dinàmiques científiques d'oralitat al laboratori i a l'aula
Resum
L'ensenyament de les ciències demana una atenció explícita als seus gèneres comunica-tius i elements lingüístics. En aquest article descrivim diverses iniciatives per a explorar els gèneres comunicatius orals propis de les ciències, aplicades en diversos contextos i centres educatius. Les experiències es descriuen juntament amb una valoració de la seva aportació a aspectes com la modelització o l'adquisició d'habilitats científiques, i s'usen de punt de partida per a valorar quines aportacions fa l'oralitat a les ciències, i proposar indi-cacions per a promoure-la a l'aula de ciències.Paraules clau
Comunicació oral, modelització, argumentació, habilitats científiques, gèneres comunicatius, Oral communication, modelling, argumentation, scientific skills, communicational genresPublicades
02-06-2015
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Isabel Besson, Elisa Goytia, Martí Miró, Jordi Domènech
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.