Pràctiques mudes, congressos científics, seminaris de recerca i altres dinàmiques científiques d'oralitat al laboratori i a l'aula
Resum
L'ensenyament de les ciències demana una atenció explícita als seus gèneres comunica-tius i elements lingüístics. En aquest article descrivim diverses iniciatives per a explorar els gèneres comunicatius orals propis de les ciències, aplicades en diversos contextos i centres educatius. Les experiències es descriuen juntament amb una valoració de la seva aportació a aspectes com la modelització o l'adquisició d'habilitats científiques, i s'usen de punt de partida per a valorar quines aportacions fa l'oralitat a les ciències, i proposar indi-cacions per a promoure-la a l'aula de ciències.Paraules clau
Comunicació oral, modelització, argumentació, habilitats científiques, gèneres comunicatius, Oral communication, modelling, argumentation, scientific skills, communicational genresPublicades
2015-06-02
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2015 Isabel Besson, Elisa Goytia, Martí Miró, Jordi Domènech

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.