Involucrant a l’alumnat de primària en una pràctica científica autèntica : el taller Plantes Mutants

Autors/ores

  • Èlia Tena Gallego Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica
  • Anna Garrido Espeja Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica
  • Zoila Babot Centre de Recerca en Agrigenòmica

Resum

En els últims anys ha anat creixen el nombre d’iniciatives que estableixen col·laboracions entre alumnat i científics professionals. El present article, ofereix un exemple de taller d’aquest tipus que involucra a alumnat de 5è i 6è de primària en Pràctiques Científiques anàlogues a les dels científics del CRAG. Aquest taller permet als alumnes consolidar coneixements sobre les plantes i construir una primera idea de mutació. A més a més, laparticipació en aquest taller permet a l’alumnat desenvolupar una visió més positiva i propera de la ciència real així com despertar el seu interès per la recerca científica y la feina dels investigadors.

Paraules clau

Educació Primària, Tallers Científics, Model ésser viu, plantes

Publicades

2018-06-01

Descàrregues