Involucrant a l’alumnat de primària en una pràctica científica autèntica : el taller Plantes Mutants
Resum
En els últims anys ha anat creixen el nombre d’iniciatives que estableixen col·laboracions entre alumnat i científics professionals. El present article, ofereix un exemple de taller d’aquest tipus que involucra a alumnat de 5è i 6è de primària en Pràctiques Científiques anàlogues a les dels científics del CRAG. Aquest taller permet als alumnes consolidar coneixements sobre les plantes i construir una primera idea de mutació. A més a més, laparticipació en aquest taller permet a l’alumnat desenvolupar una visió més positiva i propera de la ciència real així com despertar el seu interès per la recerca científica y la feina dels investigadors.Paraules clau
Educació Primària, Tallers Científics, Model ésser viu, plantesPublicades
2018-06-01
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2018 Èlia Tena Gallego, Anna Garrido Espeja, Zoila Babot

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.