Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Language
    • Català
    • Español (España)
    • Français (Canada)
  • Register
  • Login
Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Indexing
    • Statistics
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Send your article
  • Register
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 3 No. 1 (2010)

Vol. 3 No. 1 (2010)

August/September 2010

Invited Authors

  • ¿A qué nos referimos cuando hablamos de “usar la lengua para aprenderla”?
    Ernesto Martín Peris
    • PDF

Articles

  • Creencias de las profesoras de la Fundación Íntegramente. Un primer acercamiento al contexto sociocultural de la enseñanza de castellano a los inmigrantes de Santa Coloma de Gramenet
    Hermes Diáz Ceniceros
    • PDF
  • El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica
    Vanesa Amat i Castells
    • PDF
  • Evolució que el professor de música experimenta en la forma de percebre i categoritzar l’ensenyament de la llengua estrangera durant una experiència d’Aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), en anglès
    Anna Corredera Capdevila, Bruno Ruiz Lorenzo
    • PDF
  • Culturas y creencias malentendidas dentro y fuera de la clase de L2 para inmigrantes adultos
    Elena Merino Jular
    • PDF

editor

Publisher

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexing

  • Scopus
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • SCImago Journal & Country Rank
  • ERIH PLUS

Full list >>

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

eISSN: 2013-6196  I  Privacy statement
This journal belongs to the service Revistes Digitals of the Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.