Recerca en temps de la COVID-19

Autors/ores

Resum

Cristina Aliagas, Júlia Llompart, Mariona Pascual, Naymé Salas i Claudia Vallejo són investigadores en etapes inicials o de consolidació de la seva carrera acadèmica del Departament de Didàctica de la Llengua, la Literatura i de les Ciències Socials de la Universitat Autònoma de Barcelona. En aquesta entrevista se’ls va demanar que reflexionessin sobre les seves experiències com a investigadores en temps de la pandèmia de la COVID-19.

Paraules clau

Investigadores en etapes inicials o de consolidació, COVID-19, Pla de recerca, Adaptacions

Biografia de l'autor/a

Yuyu Liu, The University of Glasgow, Aarhus University, Universitat Autònoma de Barcelona

Yuyu Liu is currently undertaking the Erasmus Master Program in Children’s Literature, Media and Culture with the fully-funded Erasmus Mundus Scholarship. Previously, she was a primary school teacher in Taiwan, specialising in the incorporation of children’s literature and media. Her research interests include children’s literature and media associated with learning.

Publicades

11-01-2021

Com citar

Liu, Y. (2021). Recerca en temps de la COVID-19. Bellaterra: Journal of Teaching and Learning Language and Literature, 13(4), e990. https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.990

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.