Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l’Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències
Resum
L’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) és un enfoc didàctic plural que respon a les necessitats educatives d’una educació científica més competencial i transferible. En aquest article es descriuen 5 activitats aplicades en matèries científiques en 5 instituts diferents, al voltant de la nutrició, l’energia, la contaminació, la taula periòdica i la connexió de models científics als contextos reals (publicitat, ciència en el dia a dia,...). Les experiències han estat desenvolupades i valorades en el marc del grup de Treball EduWikiLab. Es valora la seva aplicació en base a les observacions del professorat i una enquesta a l’alumnat i es proposen orientacions per al desenvolupament d’activitats similars.Paraules clau
Aprenentatge Basat en Projectes, Aprenentatge Basat en Productes, InterdisciplinarietatPublicades
10-12-2016
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2016 Martí Miró, Anna Saperas, Mercè Tarragó, Rosa Maria Tordera, Jordi Domènech-Casal,
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.