Indagació basada en la modelització : un marc per al treball pràctic
Resum
Malgrat la rellevància que la recerca en didàctica de les ciències sembla donar a l’ensenyament de les ciències basat en la indagació, molts autors afirmen que aquest ti-pus de pràctica educativa no ha arribat a uns nivells
de qualitat acceptable en la seva im-plementació a l’aula. La gran varietat d’interpretacions que se li dóna al terme indagació i la desconnexió d’aquestes amb altres aspectes rellevants de la didàctica de les ciències com la modelització són algunes
de les causes que explicarien aquest fet. El present arti-cle pretén introduir un marc específic per a la indagació, el de la indagació basada en la modelització, per tal d’orientar el treball pràctic a l'aula de ciències.
de qualitat acceptable en la seva im-plementació a l’aula. La gran varietat d’interpretacions que se li dóna al terme indagació i la desconnexió d’aquestes amb altres aspectes rellevants de la didàctica de les ciències com la modelització són algunes
de les causes que explicarien aquest fet. El present arti-cle pretén introduir un marc específic per a la indagació, el de la indagació basada en la modelització, per tal d’orientar el treball pràctic a l'aula de ciències.
Text complet:
PDFMètriques darticles
Carregant mètriques ...
Metrics powered by PLOS ALM
Copyright (c) 2013 Cristina Simarro Rodríguez, Digna Couso Lagarón, Roser Pintó Casulleras