Indagació basada en la modelització : un marc per al treball pràctic

Cristina Simarro Rodríguez, Digna Couso Lagarón, Roser Pintó Casulleras

Resum

Malgrat la rellevància que la recerca en didàctica de les ciències sembla donar a l’ensenyament de les ciències basat en la indagació, molts autors afirmen que aquest ti-pus de pràctica educativa no ha arribat a uns nivells
de qualitat acceptable en la seva im-plementació a l’aula. La gran varietat d’interpretacions que se li dóna al terme indagació i la desconnexió d’aquestes amb altres aspectes rellevants de la didàctica de les ciències com la modelització són algunes
de les causes que explicarien aquest fet. El present arti-cle pretén introduir un marc específic per a la indagació, el de la indagació basada en la modelització, per tal d’orientar el treball pràctic a l'aula de ciències.

Text complet:

PDF

Mètriques darticles

Carregant mètriques ...

Metrics powered by PLOS ALM
Copyright (c) 2013 Cristina Simarro Rodríguez, Digna Couso Lagarón, Roser Pintó Casulleras
Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons