Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió

Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària

Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al número actual Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Trameses
    • Equip editorial
    • Indexació
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
    • Avisos
  • Fer una tramesa
  • Registrar
Cerca
#45
2023
Gener

Ciències: la revista d'accés obert en català sobre ensenyament i aprenentatge de les ciències, adreçada al professorat d’educació infantil, primària i secundària.

La revista és un espai on compartir experiències, reflexions i recerques del i pel professorat de ciències. S’hi publiquen articles relacionats amb la pràctica educativa, recursos i experiències didàctiques innovadores i recerques relacionades amb la innovació i les bones pràctiques en didàctica de les ciències.

Experiències didàctiques i treballs pràctics

  • Proposta d’activitat indagatòria basada en les rutines de pensament: adaptació a cada cicle d’Educació Primària.
    Patricia Almira-López, Cristina Valls
    • PDF
  • ProuNIMBY, una experiència d’ABP en el marc de les STEM amb valors a Secundària.
    Roger Camprubí Cirera, Jordi Boixader Subirana
    • PDF
  • Guaitacargols: l’estudi de la biodiversitat de cargols terrestres a secundària
    Alba Castelltort Valls, Albert Batlles Fossas, Greta Boix Garcia-Cairó, Núria Castelltort Valls, Esther González De Vicente, Montse Olmeda Jato
    • PDF
  • Anàlisi de dades en projectes de ciències. Mesura de paràmetres per estudiar la qualitat de l'aire en la zona del voltant de l'escola.
    Judit Artigas Pursals
    • PDF
  • Proposta didàctica: Obtenció de nanopartícules de plata a partir d'extracte de te verd
    Angels Olivella Costa, Juli Colom, Núria Fiol Santaló, Aleix Solís
    • PDF

Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències

  • Reflexions i orientacions per al desplegament del nou currículum de ciències a l’ESO
    Jordi Domènech Casal
    • PDF
    • PDF (ES)
  • Situacions d’Aprenentatge. Idees per al desplegament curricular de les ciències
    Jordi Domènech Casal
    • PDF
    • PDF (ES)
  • En memòria de Laurence Viennot. Què vam aprendre d'ella en didàctica de la física?
    Víctor López
    • PDF

Ciència oberta al món

  • "Simplement, me vaig situar a 59,055 polzades d’ells" podria haver dit Dorothea Bate.
    Damià Vicens Xamena
    • PDF
Veure tots els números

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Indexació

  • Logo ReDi

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 1699-6712 I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.