Circuits del servei
Alta d'una nova revista digital
- El Responsable de la revista fa la sol·licitud del servei mitjançant el formulari d'alta.
- El Coordinador del servei evalua si la revista compleix amb els criteris de pertinença i en cas afirmatiu, convoca una reunió a tres bandes (Revista, Biblioteques, ReDi) per a parametritzar la revista.
- El resultat de la reunió es comunica al tècnic del ReDi que procedeix a fer l'alta de la revista i fa arribar les dades d'accés al responsable.
Petició de suport tècnic i/o funcional

- Totes les revistes gestionen i centralitzen les peticions dels seus usuaris (lectors, autors, editors, revisors...).
- En cas de no poder resoldre el dubte que se'ls planteja, traslladen la petició al ReDi.
- Si la petició es telefònica l'atendrà el suport funcional que respondrà al dubte o el derivarà a qui correspongui (mitjançant formulari web).
- Si la petició es mitjançant formulari web, el sistema de gestió d'incidències decidirà el destinatari de la petició (suport tècnic
o coordinació).